Een prachtige feestzaal huren in Aalst voor jouw feest, vergadering of evenement
Ben je op zoek naar een prachtige feestzaal om te huren in Aalst voor jouw feest, vergadering of evenement? Hotel Royal Astrid biedt een stijlvolle en veelzijdige locatie waar elk type bijeenkomst tot in de puntjes verzorgd wordt. Van een romantische bruiloft tot een belangrijke bedrijfsmeeting of een gezellig familiefeest: bij ons ben je aan het juiste adres.
Feest, vergadering of evenement: huur onze prachtige feestzaal
Waarom zou je onze feestzaal in Aalst huren voor jouw feest, vergadering of evenement? Laat ons je overtuigen met enkele unieke troeven!
- Unieke locatie in hartje Aalst
Onze feestzaal ligt centraal in Aalst en is gemakkelijk bereikbaar, zowel met de wagen als met het openbaar vervoer. Bovendien is er voldoende parkeergelegenheid voorzien voor jouw genodigden. - Prachtige en aanpasbare zalen
Elke zaal kan naar wens ingericht worden, van intiem en gezellig tot groots en indrukwekkend. We denken graag met je mee over de opstelling en sfeer. - Topcatering op maat
Laat jouw gasten genieten van heerlijke gerechten, bereid door onze ervaren chef-koks. Menu’s worden samengesteld op maat van jouw evenement, inclusief vegetarische of allergievriendelijke opties. - Persoonlijke begeleiding van A tot Z
Wanneer je een feestzaal huurt in Aalst voor jouw feest, vergadering of evenement, zorgen wij ook voor decoratie, techniek (zoals geluidsinstallatie en projectie) en eventueel animatie. Zo beleef jij een zorgeloze dag waarop alles tot in de puntjes geregeld is. Ons team staat voor je klaar bij elke stap: van planning en inrichting tot de dag zelf. - Mogelijkheid tot overnachting
Na het feest blijven overnachten? Geen probleem. Hotel Royal Astrid beschikt over comfortabele kamers zodat jouw gasten zorgeloos kunnen nagenieten.


Voor welke gelegenheden kan je bij ons terecht?
Een prachtige feestzaal huren in Aalst voor jouw feest, vergadering of evenement? Dat kan bij Hotel Royal Astrid onder meer voor:
- Huwelijken en recepties – Vier jullie liefde in stijl.
- Vergaderingen en bedrijfsevents – Professioneel en toch sfeervol.
- Verjaardagen en jubilea – Intiem of groots, jij kiest.
- Communiefeesten en babyborrels – Gezelligheid troef in een warme omgeving.
Vraag vandaag nog onze feestbrochure aan
Wil je onze feestzaal huren in Aalst voor jouw feest, vergadering of evenement? Download onze feestbrochure voor alle formules of contacteer ons vrijblijvend voor een offerte op maat.
Genoten van het uiterst verzorgd diner van onze vrouwenclub Markant. Speciaal dank je wel voor de attente bediening.
Fantastisch trouwfeest gehad, waar nog wordt over verteld! Super crew!!!
Een aanrader om te gaan ontbijten
Elke week weer een zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt op onze BNI vergadering! Met dank aan An-Sofie en haar team!
Via deze mail wil ik jullie graag bedanken voor de gastvrijheid, gezelligheid maar ook de goede gesprekken tijdens mijn verblijf in jullie mooie hotel.
Het is van onschatbare waarde om je ergens “thuis” te voelen wat eigenlijk je thuis niet is.
Ik word daar heel blij van 
We verbleven er een nacht tijdens fietsvakantie. We hadden een kamer op de derde verdieping. Mooi en verzorgd interieur. Zeer vriendelijke uitbaters. Het ontbijtbuffet was lekker. We mochten onze fiets veilig stallen op de binnenplaats van het hotel.
Warm ontvangen geweest. Zeer goede overnachting gehad met een heel lekker ontbijt, bedankt!
Om een trouwfeest te kunnen bijwonen, zochten we een plaats om te overnachten. We boekten in dit hotel en hebben er zeker geen spijt van!
Wat een vriendelijke ontvangst en fijn verblijf. Een mooie en comfortabele kamer, een uniek trust concept bij de bar en een heerlijk ontbijt!
Zoek je een overnachting in Aalst dan is dit hotel een aanrader! Pluspunt voor de aandacht voor veiligheid.
Supergoede feestzaal, eten mega lekker. Een echte aanrader!
We hebben hier een communiefeest gevierd. Iedereen was super positief over het eten en de uitbaters zijn super vriendelijk en aangename mensen. De locatie zelf is ook aangenaam.
Ze hebben echt heel hard hun best gedaan om het iedereen naar hun zin te maken en de uitbater heeft extra aandacht besteed aan het feestvarken.
De kleine dingen maken het hem! Dikke aanrader!
Mooie feestzaal, ideaal om een feest te geven. Zeer goede DJ, eten super. Alles in overleg. Vriendelijk en flexibel!
De brunch is een aanrader!!! Lekker eten in een mooi kader en achteraf een geweldig optreden van Gerard en Nadia. Gezelligheid troef!
Leuk hotel. Vriendelijke mensen. Goede locatie en goede prijs.
Nette kamers, vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!
De verwachtingen lagen zeer hoog, doch is het onmogelijke werkelijkheid geworden. Het was nog beter! Op geen enkel moment voelden wij ons een klant in uw zaak, maar veeleer de koning.
Aangename sfeer, vriendelijk personeel, mooie grote lichte kamer. Modern sanitair.
Zeer mooi, gezellig hotel met een zeer vriendelijk team. Perfect weekend gehad met groep van 17 personen. Mooie kamers, lekker ontbijt. Ideaal voor feestjes.
Voor het 2de jaar op rij blijven overnachten tijdens carnaval: zalig bed en kussens, zalige regendouche, lekker ontbijt en vooral ook genoeg. Zondag blijven eten voor slechts 15€ en alweer enorm lekker en veel! Goe bezig Royal Astrid! Tot volgend jaar!
Elke, het was gisteravond TOP! Zeer lekker, goede timing, vriendelijke en goede bediening. Iedereen een dikke pluim en super bedankt.
Hartelijk dank, het was een pracht feest! Super lekker eten, prachtige locatie alles zeer verzorgd en tot in de puntjes afgewerkt. Een echte aanrader!
Elke en team super bedankt voor dit leuk feestje. Lekker eten, vriendelijke bediening, mooie locatie gewoon weg TOP. Dank u.
Wij hebben gisteren bij jullie de communie van onze zoon gevierd, en ik ben nog aan ’t nagenieten … Het eten was zeer verzorgd en heel erg lekker. Er werd volop gedacht aan de kids, maar ook de volwassenen konden genieten … Over 2 jaar doet de jongere broer zijn communie, en dan komen we graag terug!